Sabtu, 18 Oktober 2008

:: keliru n bosan ::

tadi aku dapat jemputan dari my musyuk..dia buat rumah terbuka esok..oh my God!!!... aku jadi serba salah..citer kat kawan2 aku..dorg sumer mcm marah2 aku...dorg bukan nye aper...saje nak gi makan free sebenarnya...chiss...hampeh nye kawan!!!..sumer kena kan aku ari ni.. kata aku ni jahat la..tak jaga ati org la..ape la..huuwaaa..mamaaa!!!!! sedih nyee..

hmm..pikir2 balik...betul la gak kata2 kawan aku ni..aiihh.. tak tertanggung lak aku rasa bila berdepan dgn famili mr musyuk aku tuh...tak pe la...nanti2 la dulu kooottt... tak sedia lagi... ngeh ngeh.. harap sangat mr musyuk me tu memahami...tapi no hal la..dia mmg sentiasa memahami...

lokasi kat atas ni di cyberpark cyberjaya..kelab komuniti...tempat aku slalu melepak n berjogging sambil memcuci mata... agak ramai foreigner yang berjogging di sini.. tuh yg syiok tu..ngeh ngeh ngeh...selain mencuci mata..dapat gak la aku mencuci otak aku yg dah berkarat nih...tgk mende2 hijau..tgk tasik sambil di tiup angin sepoi2 language(bak kata incik fakri)..

dah la..tak de ape yg nak di apdate kan lagi..sok aku ke kl..huuwaaa...member aku paksa gi umah fakri nih..canner nih...ni yg nak kena praktis buat2 nangis ni..so..tak la dorg memaksa sok...hhuuuuwwaaaa(ngeh ngeh ngeh)