Selasa, 28 Oktober 2008

:: open house+befday party ::

25hb(sabtu mlm ahad) kami sekeluarga buat open house... di tokok pulak dgn sambutan hari jadi anak buah aku..Hashmal Aidil Haqim..satu2nya anak abang aku.. dah nama pun anak tunggal, so, tak leh nak kata ape lah...semua jemputan dari kalangan sedara mara, kelab motor abang aku, kawan2, org masjid , orang surau dan jugak jiran tetangga...kehadiran di anggarkan kurang 800-1000..dan 5 buah khemah telah didirikan..warna tema putih n purple!!!...

mcm tahun2 biasa..hidangan terdiri dari lemang,rendang ayam,mee rebus, nasi minyak+ayam merah+ayam kicap+kurma kambing,meehun goreng,ketupat nasi,pencuci mulut..dan di tambah dgn kehadiran penjual yg telah di bayar oleh abang aku...antaranya satay,murtabak,burger,cendol+ais kacang+popia basah...tapi yg tak besh nya...aku tak leh makan...bila tgk makanan bebanyak..otomatik aku jadi kenyang...perrgghh..

aturcara majlis...makan2 kul 8(tapi kul 7 dah ada yg datang).. 8.45 tahlil.. 9.30 ketibaan geng motor abang(termiss gambar plak..khusyuk tgk moto)... 10.30 potong kek+ bunga api 11.30-halau semua jemputan..tak ngheti2 lagi nak balik..hahahaha...leh dak cam tu..

layan gambar dulu...


-haqim bersama kek nya..spiderman tuu..-

-tempat feveret aku..4-5 kali ulang alik..bebudak ni la..mentang2 la free..skali amik bebanyak lak tu...tak aci betoi!!!...(dengki)-
-band yg di dtgkan khas dari mana ntah..bleh tahan laa...sumbang!!muahah...tak de arr.. :P -
-ni anak buah aku yg snap..penyanyinya pompuan tu n laki baju putih tu-

-ni la kemeriahan yg dapat di kongsi dari jauh..aiyark..keta nanima pun ada haa..kwang3-


baju melayu purple tu haqim..kawan kelas dia yg pakai t-shirt merah(tembam giler..rasa nak cubit dua-dua ekor ni..) n yg kecoh2 tu dgn punjabi suit tu adalah nanima@nenek angkat haqim.. yg 2 pompuan tarik mercun tu plak..anak kpd nanima..geetha n ape erk nama dia?? aku slalu panggey 'chooii' je..hahaha...dlm tu jugak ada kelihatan akak ipar aku(baju putih) n abang aku(baju melayu purple+pendek sikit)hahah..pendek?? abang aku baca, maunya dia kejar aku sampai dapat ni..hahaha..