Rabu, 15 Oktober 2008

:: saya dan dia ::

kalau pagi2 dah memblog..tak lain n tak bukan mesti dlm mode menjiwang...time org tgh sonok mengumpul air liur basi, time ni la aku tak leh tido..chis..dah la sejuk2..syiookk nyaa.. mata ni dah mula buat perangai la nih...aduuss..pantang balik ke cyber

tapi tak kisah la..leh gak menyelak notes yg dah lama aku tak selak ni..dlm pada selak2 tu...otak aku dok pikir bf aku..kesian dia setelah apa yang aku buat pada dia..hmmm..mesti dia berpikir aku nak menipu dia...rasa bersalah pun ada..nawaitu aku ni baik..tak nak dia terasa n nak jaga ati dia.. tapi, kalau aku nak jaga ati dia, kenaper tak dari dulu aku jaga ati dia ..kan??.. pantang ada lelaki yang call,mesti aku nak citer...hmm..tapi dia suka..kononnye aku ni jujur..hati dia mcm mana plak??susah jugak erk.. adakah ini yang dinamakah lurus bendul?? aku lurus bendul ke?? tak mungkin!!!!...mana ada org senghal yg lurus...tapi..senghal ke aku??ishh.. serabut dah..
kat atas ni ada 3 jambak bunga yg pernah bf aku bg pd aku...dah kering n layu.. harap2 hubungan kami tak mcm bunga2 nih.. nak buang??wohhoo..itu tak mungkin terjadi..aku akan jaga bunga ni mcm aku jaga hubungan aku dgn dia..biarpun dah layu...

ptg tadi aku tertanya2..braper sejambak bunga nih...kebetulan plak aku dapat jumpa website tempat bf aku order bunga ni...check punya check..harganya mencecah 3 angka.!!! harga beratus utk bunga yg bleh bertahan cuma seminggu..tak worth it langsung...pembaziran yg nyata!!!.. n i wonder..kalau bunga ni yg di beli dalam mesia pun beratus ringgit..mcm mana plak dgn barang2 yang dia pernah anta dari German tu???hmmm...

mungkin dia nak tunjuk keikhlasan dia utk memiliki aku koot..cheewaaah..terperasan lak..hahahah...tak pe la..apa yg dia dah bg aku terima dgn hati yg berbunga...tapi lepas ni...aku akan pastikan..dia takkan anta bunga lagi kat aku..paling kurang pun...aku suruh bg banglo sebijik ke..kereta porche ke..jambatan emas ke..kan..baru la gempak..hahaha...gurau je la..

tapi apa yang pasti..aku tunggu satu mende je dari dia..mungkin mende tu akan ikatkan hubungan ni hingga akhir hayat..who knows..kan.. aduuhh...desperate dah ni..ajak nikah gantung kang baru tau..hahahah....dah la..nampaknya otak aku tak braper nak center dah..better aku stop sblm melarat...

* aku sayang mr musyuk aku*[knp tom suka panggey encik syima erk..melekat terus haa]