Khamis, 21 Februari 2008

sehari bersama amir..

jeng2..tetiba nak nyanyi lagu kenangan terindah..hahaha..apekena mengena..
musyuk aku baca ni..habis di karate2 aku..hahhaa...

hari ni pergi lowyatt sama own..anta laptop dia ...bermasalah seperti tuan nye... so..secara tak langsung..jumpa la si amir...sanggup tu..jalan kaki dari klcc sampai ke lowyatt...tapi tak jauh sangat pun..huhuhuh...

mula2 jumpa tu..agak jauh dari own..aku jumpa dia tgh2 jalan..si own ada kat kaunter..so..sempat la dia usik aku...dok ketuk2 pala versi manja..aku nak pegang pala dia tak sampai..tinggi sangat..hahahahha...dia potong rambut ala2 mawi..wakakaka...tapi tiut...dia pakai baju kemeja garis halus...smart gile...uhh...im falling in love...hahahahaha....fakri!!! fakri!!! fakri!!!...(insap la wahai umat)..

kami jalan2 di lowyatt..pastu si own ajak gi time square..chait...baru nak usya2 speaker...so..lepak kat time square agak lama sikit.. teman kan si own tu makan utk 2nd round..hahahah.. si amir pun terkejut..tapi smuanye ok je..dah bis makan tu..si own ajak balik..tapi si amir wat muka comey..alah alah alah..nak je aku sepak2 muka dia yg tiut tu... aduuhh.. cair caair...

dah sampai kat kl sentral..kami bersalam salaman..cuma si own kaco line..kalau dak..sure aku lepak dgn dia lagi..hahahaha...keji punya syima...tak ingat status sungguh...aduuhh...amir amir..kenape la ko tak kawin lagi..teeett...