Khamis, 7 Februari 2008

buang masa..padan muka aku...

aduh laa..kenapa la mcm ni jadi nya erk...
syima...syima...pengajaran ni...taper2..naxt time tak buat dah...

hubungan aku dgn fakri..mmg totally out..dia mmg merestui hubungan ni putus mcm ni je..apa yg aku nak buat?? kenapa dia masih tak paham aku..aku mmg jenis yg merajuk kaw2 nye..tapi utk sehari laa...lepas tu aku ok je...tapi dia lak mcm tak kisah je smua ni jadi...tp tak kisah la..dah mmg salah aku...

smlm aku nak tido awal..dlm kul 12 nak tido..sbb doktor dah pesan...REST...REST...REST...!! TIDO KENA CUKUP 5 6 JAM!!!..hahahha...tapi nampak nya tak boleh...aku tunggu fakri sampai lepas subuh...as usual laa kan...waktu2 aku nak tido, dia akan call..awal pagi, dia kejutkan subuh...tapi aku tak akan merasa lagi dah...

msg yg aku anta pada dia pun, tak di balas...hmmm..aku tak tahu kenape aku emo sangat ari tu... tapi bagus la..aku mmg tak layak utk dia pun...alhamdulillah sangat2..skurang2 nya..Allah masih sayangkan aku...banyak kali aku berdoa...kalau betoi dia jodoh aku, rapat kan hubungan ni...tapi kalau bukan..bawak la dia jauh dari aku...skrg Allah dah bawak dia jauh dari aku...hmmm...

nak tak nak..aku kena telan mentah2...2 hari aku tido mengurut dada...sampai bila aku nak kena wat mcm ni stiap mlm??...

uhhhh.....banyaknya janji@angan2 aku dgn dia...sampai ke mati aku takkan lupakan dia...

bertahan!!! bertahan!!...