Isnin, 25 Februari 2008

rembat speaker baru..

hari sabtu ahad lepas..aku rasa agak kelam kabut sikit..mana tak nye..balik rumah utk tido je.. selain dari tu..kuar jejalan..menghabiskan duit sungguh...

hari jumaat lepas tgk cerita 'Anak' dan 'Jumper'...cerita jumper mmg besh...siyes besh...tapi cite anak mcm hampeh siiiooll.. menghabiskan duit je.. tapi tak kisah la...dah nama pun peminat movie..habiskan duit utk local movie..tak menjadi masalah rasanye..walaupun dlm ati menyumpah seranah..hahaha...so..disaran kan..TAK YAH LAA TGK!! kuikui... gambar gelap..kamera goyang..sound tak besh...hahaha..hamekk..

ahad...aku kuar ngan kengkawan aku..oyen ngan rull...rembat speaker kaat kawan aku..dapat la separuh harga..besh besh...

mcm ni la jadi nye meja study aku...space dah semakin mengecil...hahaha...kemas giler meja aku nih..uish...kagum2...hahaha