Selasa, 19 Februari 2008

hari yang paling memenat kan..

hari ni ada sedikit majlis di kampus...melibatkan kedatangan tun dr mahathir ngan bini dia..dan jugak president MMU dan yg lama...hmm..mmg meriah giler...di siang hari plak..ada majlis kesyukuran sempena pelancaran bangunan FIT yang baru...

tapi nasib baik la kelass aku tak de sangat ari..so..boleh laa tinjau2,...dok cari2 balaks hensem ke..hahahah...tapi yg pasti nye aku penat sangat2...

mlm nye plak...si bablu wat prangai yg banggang lagik...dia datang rumah aku...leh lak terkantoi..last2 terjumpa jugak..sbb si liza senghal dah bukak pintu..aish...mmg betoi2 menyusahkan laa liza ngan bablu ni....

nak tak nak aku jumpa laa jugak..tapi dlm keadaan yg ntah ape2 ntah... sudah nye dia blah mcm tu jee...hahaha...aku mmg suka buat dia benggang...jahat kah aku?? mmg puuunnn...

ni pulak cite pasal budak rumah aku...si ikah...ape laaa yg buat kan dia jadi mental mcm tu?? agaknye sbb dia terlalu kerap dlm bilik koot...doook je berkedup kat dlm bilik..nak kata gi kelas, tak de lak aku tgk...dok sibuk berchatting..pastu jerit2 nyanyi...mental la tu...aku bukan laa nak anti dia...tapi bila di tgk balik...dia yg buat hal..lepas tu dia suruh org jaga ati dia...sibuk letak kat status YM yg tak de sape yg nak jaga ati dia setelah dia penat menjaga ati org...aduhh...secara tak langsung aku pun terlibat skali..sbb si sya siap tanya yg aku tak tegur si ikah ke..ape kena mengena lak.a..aku ok je dgn dia...yg tak ok budak 2 ekor yg senghal tu..si own n liza...aish...susah betoi laaa dgn org yg terlebih matang ni...