Jumaat, 15 Februari 2008

runsing....

final year student...spatutnye dah mula bz dgn smua kertas keje...report..cari tempat utk praktikal n so on...tapi nampak nye aku bz dgn bebdak rumah yg semakin merimaskan aku..so..tak salah la aku apply utk stay hostel masa aku bergaduh dgn en fakri ari tuh...

jawapan masih tak dapat..pelik jugak..sepatut nye minggu ni dah sampai...tak pe la..lepas ni aku try smula...kenape erk..makin kita bz dgn urusan lain..makin banyak urusan yg remeh temeh ni datang...

kadang2 aku rasa mcm aku ni tempat utk org lepaskan geram je...tak de la nak berkira sangat...tapi kenapa laa dorg ni tak buat mcm hidup berkeluarga..tak yah nak gaduh2... bukan dapat ape pun...masing2 busuk ati..susah ar cam tu...

eeeee...nape laaa aku di takdirkan jumpa dorg2 ni pun tak tahu le...