Jumaat, 7 Mei 2010

:: lumrah kehidupan ::

mana yg atas,...itu yg dapat pujian...mana yg dok di bawah, itu yg dipandang sebelah mana..even yg buat kerja teruk2 adalah org bawahan...

tak aci betol...tak fair...bila pujian yg menggunung2, mesti org yg atas yg dapat nama...kalau kutukan, maki hamun, semuanya org bawahan...mmg tak adil betul...

aku bukan la giler kan pujian atau ape2 yg seangkatan dgn nya..tapi agak terasa gak la...idea aku,design aku, bila dah terhasil satu mende tu...dan nampak lawa, org lain yg dapat nama....mmg mcm haram kan...kalau buruk.,..tahu pulak dorg kondem...:bofu_09::bofu_09:...

hmmm...sekurang2nya bg la sedikit pujian pada aku...tak yah banyak la..sekurang2nya dpt up kan semangat aku..ni tak..kalau puji pun..puji pada budak yg pasang design..hmm..camne tu??...sabar je laaa..