Sabtu, 15 Mei 2010

:: hari belia putrajaya 2010 ::

Hari belia negara!!!...wah wah wah...semakin menjadi2 putrajaya menjayakan program hari belia nih..besar besaran tuuu..besar ke?? huhu...

aku bukan la nak cite ape sangat..cuma terasa bahangnya bila abang aku anta satu team utk join futsal kat sana..main kalah mati tuuu...bukan sikit punya team yg ada...hampir 400 team..itu baru kategori lelaki terbuka..muehehe...

nak di jadikan cerita..kul 8 lebih tadi aku dapat msg dari staff abang aku...lebih kurang mcm ni la bunyik nya..."huwaaaa....kita kalah tipis...1-0.." aku pun balas la balik "udah udah la tuh...bawak2 la balik ipoh...tanam anggur...lepas ni kutip duit sorg sikit ye..bayar sewa utk hari esok..wakakakak"....

so...kesimpulan yg dapat aku buat...join la game yg kecil kecilan kalau dah tahu team tu tak braper nak kuat..kan kan..hahahah...

sekian terima kasih n selamat hari belia utk aku..belia keee?? hohoho