Ahad, 23 Mei 2010

:: Ahad yang buhsan ::

ari ni saje apdate awal sikit...tahap kebosanan dah melangit2 rasanya..

ari ni aku cuba nak edit template blog aku nih...tp mcm hampeh..siul tul laaa..asyik tak menjadi jerk...dok tanya member pun, 2x5 jer..hahahah...last2 terbengkalai mcm tuh jee.. tak pe la.. len len kali leh blaja lagi kan...

tgk dok borak2 dgn member tadi..dia berwebcam la dgn aku..nak tunjuk step by step yg dia buat..hahahaha(tak menjadi pun!!)...tetiba aku terpandangkan y!m skin dia yg terlampau comey!!...har har har...tanpa segan silu, aku terus mintak dan mintak...

hahahah...giler keji plak rasanya...akhirnya aku dapat gaakk..yeeaayy..hasilnya..jeng jeng jeng...
sila klik pada gambar untuk paparan yg jelas k!!

lepas bis borak...ape lagi...terus la make up y!m skin aku..ho ho ho...pink!!!! love!!.. mesti mr musyuk me suka!!! pinky pinky...hahahah...

owh!!! sila abaaikan msg box itu okek..adeh!!!..harap2 tak de mende lain yg bleh mengantoikan aku...ffuuhh...lupa plak nak bersihkan desktop tu..penuh sampah..wakakak..feremfuan!! feremfuan!!..

p/s: motif utama utk tunjuk luv luv tu jee..hahahaha..tak de mende yg best pun..
:girl_9:aper2 pun..thanks to kyms!!

Download : WackyB Yahoo! Massenger Skin