Jumaat, 29 Ogos 2008

:: moody ::

Ari ni agak moody sikit..mungkin sbb tido yg agak berlebihan.. lepas zuhur baru aku bangun dari pembaringan..hahah..qada tido sblm2 ni... so.. aku pun meng'on' ym terus...terus sorg budak encem ni tegur aku...

"oit cake"

perghh..dah 2 kali dah ni..dgn berbekalkan mood aku yg sedia moody ni..aku pun berborak la dgn dia..aku kan jenis yg tak amik port sangat...otak giler2 laa omputih kata..hahha..tapi dia hampir2 berjaya gak membaca ati aku yg tgh panas tu..tapi masih sempat aku memotong..ngeh3

aper sbnrnya aku nak cakap ni erk??? hmmm...owh..aku cuma nak cakap pada budak encem tu..nasib baik dia ni encem..hahaha..n kepada sesaper laa...aku tak galakkan penggunaan perkataan CAKE tu..nanti 'saham' dia, aku terima tempias nya..lagi plak..aku tak selesa dgn perkataan2 tu..tapi aku tak salah kan dia... sbb.. slama ni dia kenal aku sbg perempuan yg tak de perasaan(mungkin)..hahah..so..jgn la ingat aku ni perempuan yg sensetif..jgn lak lepas ni ko tak nak borak dgn aku..anggap aku tegur sbg kawan..ok bro!!!..no worry..tak de saper pun yg tahu ..jauh dari sudut ati..aku hepi la gak..sbbnya..aku tahu la yg ko baca perkataan cake tu dari blog aku..means..ko bukak blog aku..hahahah...

lepas berbuka..aku pun bukak la blog2 org..terjumpa satu blog ni..agak menarik gak la..isu utama blog ni pasal politik..tak lain tak bukan, penyokong PKR laa..kebetulan masa tu kawan aku balik n masuk bilik..dia nampak la aku bukak blog tu..dia ni org kuat kerajaan!!.. aku pedulik ape..hak aku..kan..

bila buletin utama tunjuk pasal Anwar..spontan budak tu cakap...

"ni bf syima la ni..Anwar ni.. abis la negara lepas ni.."

mereka2 pun ketawa...masa tu 4 org kawan aku ada kat situ..aku yg sememang nya tahu yg aku nye mood tak braper nak ok tu pun..sengih je laa...n blah terus dari situ...aku takut kang ada lak yg bergaduh kat situ.. aku tak kaco pun idup dia..aku tak cuit sikit pun hal2 politik dgn dia..ape hal lak tetiba nak hina aku camtu lak??..daripada aku nak tolong dia buat bunga telur tu..terus aku tak jadik nak tolong...

aku bukan la obses sgt dgn politik..masing2 ada hak..tapi perlu ke dia cakap mcm tu? kalau aku banyak sebelahkan parti PKR...maknanya Anwar tu BF aku..yg dia tu...pro kerajaan...GF Pak Lah laa kot...camtu erk?? selama ni, bila tgk berita sesama..bila dorg dok kutuk2 Anwar..aku tak kisah pun...sikit pun aku tak bersore.. sbb aku tahu tu hak dorg...yg ni..aku tak sebut pun nama Anwar depan budak ni..aku just masuk blog penyokong PKR je..aduuh...harap umur je dah tua dari aku..tak matang lagi rupa nya..

bila aku tgh moody camni la..mende kecik pun aku cepat nak terasa..tapi tak kisah la..aku blah dari situ pun dlm 10 min je..pas tu leh sambung tolong buat bunga telur balik.. kadang2, kita nak bergurau tak kena tempat..kta tak tahu ati org tu camne..sampai kadang2 buat org tu naik jelak dgn kita..so.. bergurau tu tak salah..cuma kadang2 kita kena berjaga2 dgn ati kawan..aku cakap ni pun..aku nasihatkan diri aku gak..sbb aku ni pun kadang2 berada di luar kawalan...hahahah... k laa..nak menidurkan diri..hari pun ujan kat luar tu..

bro ensem yg panggey aku cake tu...sorry k!!! peace!!! no war!!! anggap ni teguran dari kawan ko je..wokeh!!!... buat cam biasa je pas ni..kalau ko mintak maap..aku dah maapkan pun..kalau ko tak nak mintak maap pun..aku dah maap kan jugak..hahahha...zZzZz