Khamis, 14 Ogos 2008

:: melayan karenah manusia bernama SAHABAT ::

haaa.. tadi ada diskusi sikit dgn bebudak..almaklum la..ari ni exam ,ari ni baru nak berdiskusi..heheh.. mcm biasa.. lepas siap sumer, sesi memasak di mulakan.. asalnyer nak je aku gorengkan megi goreng bujang je..skali member kata dia nak berkuah..so...camni la jadi nye.. aku nama kan dia..' megi berkuah kicap campak-campak'..tapi kawan aku naikkan standard aku dgn menamakan 'megi hailam'..perghhh... giler kentang arr...nampak busuk2 n tak de seri..almaklum la..aku tak makan sayur...ngeh ngeh..secara tak langsung, kengkawan aku pun di paksa supaya tak makan sayur gak...aisey...kuah dia mcm sikit la plak..baru prasan..tapi tak pe la..so..kepada sesaper yg nak menge'test' perut tu.. boleh la cuba menu aku ni..muahahahah... but with 1 condition...sebarang kesakitan adalah atas tanggunggan anda..sekian..hahahaha

*oh ye...air tu tak de kena mengena pun..saje nak me'riak'kan diri..hahahah.. kawan aku yg buat air tu..3 kali tambah air suam..manis babeng...