Khamis, 28 Ogos 2008

:: aje2 apdet -penat kuasa kuda- ::


huuaarrghhh...nyum nyum...ngantuk nya!!!.. penat betul ari ni rasanya.. mungkin jugak di sbb kan tido yang tidak mencukupi...hmm.. ingat nak tido awal ari ni..skali member memerlukan khidmat jari jemari aku utk menyiapkan bunga gula2 spt di atas ni(sbb nanti telur tu diganti dgn gula2...so..jadi la bunga gula2)...hahaha...caya tak caya...aku berjaya gak membuat bunga ni...kat atas ni aku la yang buat...hahaha..aduh aii..dah rasa mcm aku lak yang nak kawin..weee...

gambar yg satu lagi tu..aku saje je nak riak2... duit aku tuuuu...ehh...errr..duit 'rumah' aku tuuu... hehehe...mcm tu la jadi nye bila otak tgh tension...aduhhh... risau beb pegang duit org nih...tapi ape leh wat kan?? mereka sebulat suara memilih aku utk memegang duit rumah...sejuta kali aku kata tak nak..sejuta kali la dorg paksa...well.. aku kan budak baik...hahahah...riak lagi..aduhh aiii...:P

dah la..tak tahu nak sembang ape..memandangkan ari dah lewat..aku nak gi bersahur la..pas ni tido...uhh..gemuk la badan aku nih..lari lak laki aku nanti...kwang3...

*uiihh..laju betoi pala aku mematuk meja nih...gambar2 kat atas tu mmg edit time2 ngantuk...hasil nye...hodoh sepaaannng jadi nye...(betui ke ejaan nye wahai incik fakri??) hahah...