Selasa, 12 Ogos 2008

:: Miss Mr Musyuk.. ::

sekarang telah masuk nye waktu subuh bagi kawasan kuala lumpur dan kawasan yg sewaktu dgn nye!!!.. weee.. mr musyuk aku mesti dah bangun kan??.. sejak sehari dua ni, dia bz sikit.. dapat cakap pun kejap2 je... almaklum laa.. dia dah dapat kije!!! hurray!! aku tak tahu la kenaper aku lak yg xcited kan... hahaha.. mungkin sbb aku dah nampak lorong utk kami terus kekal hingga akhir hayat...muahah.. poyo giler ayat aku ni.. lepas ni misi mengumpul duit ...hoyeee hoyeee... dalam 3 4 tahun leh kawin... lalalala.... hope mr musyuk aku tak lupakan aku sudah lah.. :P

tgh2 bosan tadi.. buat banner utk blog aku.. pertama2 kalinya aku buat banner.. hahaha.. canner?? mesti tak lawa kan?? tapi bagi aku lawa je.. kepuasan membuat sesuatu sampai berjam2 tuuu...aihh.. walaupun tak lawa, aku tetap kata lawa..ngeh3...almaklum la..aku bukannye creative sangat pun...

lepas buat banner tu.. aku buat laa cover magazine .. dan ini la hasil nyeee....
elok2 aku up gambo je, mr musyuk aku sudah msg laa.. weee... dah dapat msg dia dah..so..leh la tido.. :P