Isnin, 16 Jun 2008

tekanan laporkan...

hari ni mula semester baru..trimester 1 2008/2009...BOSAN...TETEKAN

smlm ntah sbb ape yg aku rajin sangat pun aku tak tahu la...aku siap susun time table lagi..susun2 punya susun..skali aku nampak mcm lain je kat time table aku ni... subjek aku tak banyak..ada dalam 6 je lagi...suppose aku boleh habiskan lagi 2 sem...walaupun pada asal nya 3 sem lagi...tapi ye la...satu sem dah bis utk praktikal..tinggal la 2 sem...so....hmmm...patut ke aku cerita??? tak pe la... simpan je laaa...

tadi pagi tiba2 mood aku tak beraper nak ok sangat..nape ntah...tiba2 je bad mood...mungkin jugak di sebab kan tertekan koot...Ya Allah...permudahkan la urusan hambamu ini...hanya Engkau yang maha mengetahui setiap yang berlaku....

Mr Musyuk lak dok kata aku maki dia..aku benci dia laa..sedangkan masa tu aku tak pikir pun aku maki dia...ntah la..atau aku tak tahu ape beza ayat marah dan ayat maki...hmmm..ntah laa...setahu aku..kalau maki...kita cakap mende2 tak elok..bodoh la..banggang la..tuh baru maki...hmmm....

ntah laaa....tension...pikir itu..pikir ini...last2 wad tanjung rambutan gak yang aku lepak...tak nak la...tampoi la baru besh sikit..boleh jumpa kluang man...eeeeeeeeeeeeeeeeeeee....serabut laaa pala otak nih...ni yg buat aku pikir aku nak solo balik nih....ish...sebak lak rasa hati..hahahhaa

dah laa..jiwa aku pun dah tak betoi dah ni....kejap marah..kejap sedih..kejap tension..beetter aku stop kat sini je...