Khamis, 19 Jun 2008

sakit....

dah makin berusia ni..aku rasa badan aku kerap sakit2..kenaper erk...
hahaha..buat2 tak tahu lak erk..tu tanda nye aku dah semakin tua.. bawak2 la tobat wahai cik syima...

smlm tak tahu kat mana silap nye..aku sakit kepala yang teramat sangat n termuntah 3 4 kali...perghh..dah la tak makan sangat di malam hari tu..leh lak time tu dia bleh termuntah..isk isk isk...kalau nak muntak pun...muntah la bila aku nye perut dalam kekenyangan...

hari ni pun..kondisi badan aku tak berapa nak ok sangat..pala still sakit lagi..adakah kerana aku asyik mengadap pc...pala aku sejak dua menjak ni asyik sakit je...mintak jauh la dari penyakit berbahaya...

hari ni catat rekod...org kat afrika sana tak cukup makanan...aku yg kat sini...alhamdulillah cukup makan..tapi aku tak nak makan lak..tak tahu la kenaper... menu hari ni...bekfest makan roti dgn telur 2 keping...mlm lak minum oat 1 gelas....perrrghhh... patut laa perut aku pedih...

tape2...kita tido dulu...tak de la terasa nak makan di malam hari..uhhh..boleh tahan gak pedih perut ni erk..lama nye la musyuk me ni lepak2 ...sakit dah ni...sakit rindu...aiihh...