Sabtu, 28 Jun 2008

bosan punya pasal...






muahaha...time2 bosan ni...ni la keje aku..jumpa plak site yg leh masukkan muka utk di jadikan cover magazine..lagila aku suka..muahahaha...dok tukar2 gambo je la...hurmm...ingat tadi nak tido..dah lepas kena air..terus tak leh tido..my musyuk dah bangun ke erk?? nak dekat subuh dah ni...dia pun tido awal smlm...:( bosan nyeee... shari tak dapat cakap dgn dia...rasa mcm tak besh jee....

bila teringat hubungan aku dgn my musyuk ni..teringat lak 2 3 org kawan aku..mcm hampeh pun ada..antara ayat yg dorg pernah cakap kat aku.."kalau awak dah putus dgn bf awak....".. "kalau awak dah tak nak kat bf awak..."...hmm...kesian kat aku kan?? ada ke doa yg tak baik..tapi stiap kali dorg cakap camtu...aku sound dorg balik..padan muka...ngeh3..

hurmm...k laa...rindu mr musyuk ...