Khamis, 26 Jun 2008

seharian memake-up kompiter

yeaayy..kembali semula setelah lama mendiam kan diri...ngeh ngeh ngeh...

hari ni adalah hari yang paling membosankan bagi haku...urmm..ntah la...tak de keje nye pasal...aku masuk laa ke fungkur site...ke syok.org.. hurmm..banyak lagi la..aku pun tak hingat dah.. so..jalan punya jalan punya jalan...tetiba teringat pasal wallpaper..aku pun dok cari la wallpaper yg betoi2 kena dgn citer rasa aku...lama giler...sampai pitam gak la aku di buat nye..mana tak nye..sharian tak makan minum...lastly jumpa gak...hahaha...tetiba aku nampak mcm lawa lak..tak tahu la kan...ni cita rasa aku...ngeh ngeh ngeh..

ni la rupanye desktop aku...amcam..?? ganaih dak?? mueheheh...lepas dah cari2 wallpaper... skali terjumpa la plak dgn screen saver...comey giler...tapi mcm tak kena la plak dgn aku nye wallpaper tu..muahaha...sat sat...nak up gambar screen saver aku lak...

haaaa...tomei2 kan rerama tu..nampak ke erk..nampak koot...dia ada banyak2 ekor..terbang kesana dan kemari..kusyuk giler aku tgk dia terbang terbangan..hahahaha...adeh...rosak sungguh.. :Pdah siap sumer tu...aku pun menukar la icon2 seperti gambar di bawah ni...boleh lak dia tak jadi..padahal sblm2 ni aku buat jadik je...hangin satu badan...tapi atas usaha aku...aku buat gak..akhirnye...bak kata org tetua...usaha itu tangga kejayaan..so...jadi laaa akhirnye..heheheh...

yang paling penting skali..kena tgk kat pendrive aku yg aku rename dgn nama pencucuk tu...ngeh ngeh ngeh... pueh hati sungguh rasa nye dapat letak gambar aku dgn mr musyuk aku..
ok la...itu saje utk hari ni...walaupun aku lambat utk belajar mende2 ni sumer..sukrg2nye aku tak penah nampak lagi kengkawan aku wat icon ni...hahahah...takpe2..ada yg lagi lambat dari aku rupe nye...

ok la...sekian saje.. bertemu di lain arena...hahaha...teeettt