Ahad, 8 November 2009

open house 2009

Dah lama punya cite..baru ni dapat apdet..well..nak wat camne...tenet umah aku mcm haram... kalau kat opis mmg tak cukup masa la nak mentenet..tapi tape...stiap minggu dapat apdet pun kira oraite je..kan..daripada langsung tak de..

gambar kat atas ni himpunan gambar2 yang aku ada masa majlis umah terbuka sempena hari raya aidilfitri 2009.. meriah mmg meriah..sampaikan org yang tak di jemput pun datang..ape kes?? tapi tak pe la..dah nama pun umah terbuka...

mcm2 ramuan ada..sampai tak cukup2 haa.. mcm tahun2 lepas..stall tetap ada..tapi kali ni besh sikit sbb ada ayam percik..aku tgk pakcik tu kipas pun aku dah berpeluh ketiak..tapi tak pe..demi ayam..aku tak kisah...ape lagi yang ada erk..hmm.. kambing golek..bihunsup, mee sup,laksa,popia basah, cendol, ais kacang, murtabak, satay..makan panas2..perghh..semua bikin time tu gak..dan menu2 lain..lemang, nasi goreng..salad, rojak,mcm2 lagi la.

harap2 tahun depan ada bajet lebih utk sambut mcm ni lagi...mmg besh!!!...

banner yang besar tu..aku masukkan idea aku..yang besh nyaa..leh guna gak idea aku tu..huhuhu...layaaann....