Selasa, 10 November 2009

mati di tikam suami

hari ni aku cuti..berkesempatan la aku meng'online' kan diri ari ni...terkena selesema n batuk2 plak dah...nak wat mcm mana..semua ni bukan di rancang..

sebenarnya aku tertarik dgn satu berita ari ni...lelaki bunuh isteri berumur 70an sbb isteri dia mintak cerai...di saat2 ni aku terpikir..mana mungkin pak cik @ atok ni sanggup bunuh bini dia...tapi tu la hukum alam.. semua yang terjadi ada percaturan nya dari Empunya alam..

kesian..kesian sangat.. mesti ada sesuatu yang membuatkan pakcik ni tekad bunuh bini dia..mungkin sbbkan hilang kesabaran.. tapi semua ni mesti ada punca nya kan??... naluri aku kuat cakap..pakcik ni tak berniat pun nak bunuh bini dia.. tapi tanpa sedar dia dah pun lakukan benda tu..sampai satu ketika..baru dia tersedar perbuatan dia...kesian kan??...

harap2 sangat pakcik ni menginsafi perbuatan dia...aku ni jenis yang senang kesian kan org expecially warga emas ni...ntah laa...*tgk gambar ni pun buat aku kesian pada pakcik ni...isk isk isk*