Rabu, 3 September 2008

:: Alphard 2009 ::



saper nak??? aku kasi free je!!... gambar je la tapiii...hahahha...giler gempak aku tgk keta alphard ni.. keta ni keluaran 2009...banyak sangat beza dgn alphard yg ada skrg ni..antaranya lampu depan n blakang..bahagian dlm dia lak..ada screen monitor setiap kerusi..then..kat sebelah pemandu lak..ada screen kedudukan kereta yang lebih moden...cuma kelemahannya..dia nye bahasa tu masih tak de translation...korea ke japang ke..aku pun tak tahu laa..

since abg aku beli alphard 3.0..aku rasa keta alphard ni antara keta mewah yg paling superb..antara sbb nya, dia mmg smooth giler..kedap hentakan..bleh jalan2 dlm keta..comfort..pintu otomatik..rasa mcm dlm kapal terbang lak..kalah keta merc dgn lotus(antara keta mewah yg aku penah naik n drive sendirik)...bukan keta aku la tapi..keta bapak n abang aku..huahuahua...

*aku dah mula jatuh cinta ...tan sri mana laa yang aku nak kikis nih..(mimpi je laaa)hnnss..hnss..hnss(dah lama incik fakri tak guna perkataan ni :P )