Rabu, 16 Mac 2011

:: Bermulanya cerita baru dalam hidup aku ::

15hb mac 2011...

Tarikh ni berakhirla segalanya mengenai MENARA PELANGI GEMILANG!!!....sob sob...tipu la kalau aku kata aku tak sedih...hmmm..2 tahun lebih sikit koot aku jaga kampeni nih...tapi apa boleh buat..

puncanya sbb customer berhutang...staff mencurik...hmm..nak kata x untung, x jugak..still ada keuntungan sikit walaupun tak banyak..hmmm..wat to do...dah itu kehendak abang aku...hmmm..

tapi tak pe la..skurang2nya aku masih boleh mendesign utk impiana...dan kali ini dengan modal aku sendiri dan keuntungan aku sendiri...buat di rumah saja!!..online...aku rasa itu dah cukup bagus bagi aku..huhuhu..

7am - 1 pm, kerja kira bil ayam, duit ayam, buat resit...kul 2-mlm aku boleh fokus pada printing..hmm...aper2 pun kita tgk la..estimate time slama setahun...kalau masyuk, aku teruskan mcm ni..kalau tak, aku pun tak tahu apa lagi dah...doakan la yang terbaik utk saya!!!.. amin!...