Rabu, 29 September 2010

:: 'cinta lama kembali' ::

wuppss...jgn salah tafsir lagi...saje je nak bagi gempak2 sikit...@raya

last week aku online ym lama aku...owh my gosh...'kawan' lama aku online daaa.. budak pakistan..pernah stay kat malaysia utk beberapa bulan...huhuhu...

terlepas la dendam rindu utk seketika..hmmm..tapi tuh la...yg tak besh nya, ayat dia mmg sentiasa buatkan aku cair..well..atas berkat kesabaran aku, aku bertahan je la..modal aku senang je "fakri...fakri...fakri..." hahaha(giler gediks)
habis semua cerita cerita lama terkuar balik...hmmm...sweet jugak erk..hahaha..mati aku...tapi tu semua nya dah lama berlalu...kami lost contact 3 tahun mungkin...tup2 dia muncul...tak sangka kaan??..hmm...kalau tak, dah berlakikan org pakistan la plak..hohoho..nassiibb..!!!...
@adil@sengihnampakgigi@jelir@sederhana