Rabu, 2 Jun 2010

:: IS REAL HELL (ISRAEL)::

Semua dah tahu cerita ni semua..so, tak perlulah aku nak cerita lebih2 lagi..nak hantar bantuan, aku tak mampu, apatah lagi nak mengangkat senjata..iman di dada ni tak setebal mana pun..cukup sekadar aku menentang dgn hati...

td member aku msg kat ym..dia suruh buang tanda kemenangan yahudi dlm kompiter kita..ehh..ada ke...aku pun ikut la step by step...C:/Program Files/Microsoft Office/Media.CAGCAT10/J0285926.WMF
.....
check punya check skali ada daaa...sama kan dgn gambar kat atas tu..aku curi gambar tu kat page jews..hohoh...aku yg innocent ni pun buang la..walaupun sbnrnya tak de kesan ape pun...cukup skadar tanda protes bg diri aku sendiri...hmmm...

pengajaran untuk pic ni pulak..yahudi@IS REAL HELL(israel) dapat membentuk negara dorg dalam negara arab(mmg dasar tak malu betul la pelesit nih) kerana negara arab tak bersatu...cuba kalau dorg bersatu..rasanya tak semudah tu negara yg di laknat Allah tu dapat meluas secepat nih...wallahu'alam...