Sabtu, 26 Disember 2009

:: cuti - cuti krismas ::

merry christmas!!! ho ho ho.... cuti hari jumaat utk kali yang kedua!!...ke mana2 aku pergi, nampak je topi santa yang di pakai oleh bebudak muda..hmm..meriah!!

aku menggunakan cuti yang ada ni utk berdating sama rul...sesekali berlaku curang...ape salah nya..kan?? memandangkan my bf pun sibuk berdating dengan kengkawan dia di cameron highland...haisshh...nasib baik zabari tak dating sama...tu pun dah ada unsur2 melupakan aku dah tu..baru ari pertama...sadis tul...

smlm aku gi tgk citer avatar..bukan yg puak api dgn air tu.. tapi ni movie dia punya!!.. ni gara2 si musyuk aku la...dok cocok2 aku..konon besh giler..tapi kalau tak besh takkan org tu nak tgk kali ke3 plak kan??..(atau dia suka tgk badan pompuan avatar yg tak pakai baju tu??hmm..*musykil*). layan punya layan..mmg siyes besh daa.. tak sia2 dorg berhabis duit utk movie nih.. banyak je idea omputih ni kan??..berbekalkan teknologi yang dorg ada..mmg tak mustahil la cite mcm ni boleh terhasil.. dgn graphic dia... dgn fantasy2 yang dia cuba tonjolkan..perghhh.. manthop giler!!! 5.5/6 stars.. layaaann(tringat masa ending cite ni...ramai penonton yang bertepok tangan!!! meriah meriah!! )


*tringin nak meng'avatar' kan diri nih.. mcm mana rupe nye erk...mesti cun giler..hahahaha