Ahad, 11 Oktober 2009

:: welkem bek ::

Dah agak lama aku tak mengapdate blog nih.. ni semua angkara koneksion yang agak teruk..bukan agak dah..dah memang teruk pun..tapi syukur la gak...dapat gak aku mentenet ari ni..

so..berbalik pada cite aku.. since 17 ogos lepas aku mula keje kat kampeni abang aku sendiri..merangkap graphic designer, kerani kewangan.. bila dah keje dgn abang sendiri..semuanya dia letak atas bahu aku..memandangkan abang aku pun bukan selalu ada dlm opis.

bila aku masuk opis tu, aku tgk semuanya tak teratur dari segi pentadbiran..duit keluar dah di salah gunakan oleh org atasan yg mengaku diri dia bos..alhamdulillah..meeting pun dah dibuat..so..semua telah di arrange balik...atas usaha staff2 yg lain jugak..kira aku ni spy jugak la kan??..

apa yg aku harapkan skrg, kampeni tu terus beroperasi...amiinn..
:mercun2::mercun1: